søndag den 1. september 2013

Byttehandel

Med frygt for at afsløre en gave, så er jeg nødt til at vise jer den her byttehandel.

Jeg har modtaget den her
En Waldorf nusse-klude-dukke i den smukkeste turkise farve, stoppet med økologisk uld og så perfekt.

Jeg har byttet med Sofie - som jeg ikke tror har en blog - men som jeg har fået kontakt med via Instagram. Hun hedder fjolleaberogtigermunde . Hun tager 250 kr inkl porto for dem, og kvaliteten er altså virkelig lækker (har skam selv nusset lidt med den!)

Sofie ønskede sig en smuk pude - og hun fik jo sin helt egen kombi som du kan se her. Jeg prøvede en ny model af i Sofies kombi, og den smed vi oveni for lidt cash. Den kan du se her.

Dukken er desværre ikke til mig selv, men en lille gave til min kommende nevø, som vi venter til November. Men han er næppe på nettet inden da - og hans forældre må holde på hemmeligheden hvis de skulle se den!

Jeg smed lidt hårspænder og et par øreringe fra høstmarkedet afsted til Sofie også, da jeg vidste hun havde en lille datter. De er taget i brug. 

Der er stadig nogle tilbage, hvis det skulle have interesse!

De koster 15 kr stykket, og 2 for 25 kr. Men laver altid gerne en byttehandel hvis du har noget jeg kan bruge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!