lørdag den 28. december 2013

Kreationer 2013

Et langt indlæg om nogle af alle de kreationer jeg lavede og bloggede om i 2013.
Broderet bambi













Runde puder i massevis, det startede med en DIY, som du finder her










Et par cirkelinekjoler, se mere her og her

















Har spraymalet en hel masse bl.a. Søholm krukker - både krydderi, store krukker og et saltkar.
Se mere her og her















Et par vattæpper, og en DIY, som du finder her











Strikket pandebånd til min søster i perlestrik.


















Spraymalede skuffedarier som jeg bruger til mine mange slags te.





















Gallakjole

















Pixibogsetui













Årets mest besøgte projekt, en origamilampe


















Meget turkis kommode flyttede ind lidt efter min kæreste gjorde. Vi blændede døren i soveværelset og lavede en smule - meget - om.
















Lavede bunkevis af leopardpenalhuse og her også et lille møtrikarmbånd
















Beklædte mange æsker med smukt vintagetapet.
Du finder en DIY her










Jeg syede mange mange smukke fingernem puder i 2013, og jeg startede faktisk med en DIY til mine læsere før jeg solgte lidt. Find den her og her og her








En del patchworkbolde blev syet i hånden











Mange mange mobilsoveposer blev syet

















Jeg syede i jersey for første gang - en slå-om-body











En anden grafisk pudemodel













Stofomslag til notesbøger - med DIY











Sansepatchworkbold - syet på symaskinen! Med DIY










Mønstret buksedragt






















Leopardkjole






















Lille toilettaske

















Brødkurv


















Patchwork sengetæppe














Babybukser i mange afskygninger
































Blæksprutte i velour - med DIY











Babykimono













Babytæppe til at tage med











Heldragt













Forklædekjole

















Alm. body












Små ranglantrøjer











Leoleggings i massevis












Lysestage a la ferm living











Nusseklude

















Elefanthuer i uld


















Hæklet fly


















Og sikkert en hel masse mere…

Du kan se sidste års lignende indlæg her

9 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Sikke et hyggeligt indlæg. Og fine ting du laver!

    Er der en grund til man kun kan kommentere som google-konto-indehaver? Jeg bruger som regel navn/url da jeg så kan henvise direkte til min blog i stedet for gennem blogger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi jeg tidligere har oplevet spam. Men jeg har sat den til alle nu, og giver det lige en chance igen.

      Slet
  3. Sikke mange flotte ting du har fået kørt gennem symaskinen igennem året. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på i det nye år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, selvom jeg ved at året starter meget lavt på det punkt, da jeg jo skal lave speciale :(

      Slet
  4. Hvor er du bare kreativ.
    Jeg er vild med din turkis kommode:-)

    Godt nytår:-)
    Hans Olsen
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hans
      Tak! Jeg er også selv ret vild med den.

      Slet
  5. Så mange fine ting altså - er helt forelsket i bambi-broderiet!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne. Det er også så fint, og det er altså ret let at gå til hvis du har mod på det!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - så jeg ved du læser med - det gør mig glad!